Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker اسفند 1385 - داستانهای وروجک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 510768

  بازدید امروز : 27

  بازدید دیروز : 13

داستانهای وروجک

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

ستاره طلایی
نوید جون
بچگی های دیبا و پرند
وروجک مامان = آرش
یونا شیرین زبون
ثمانه جون مامان مهدیار
آندیا جون
ستایش
پگاه و پارسا
ملوسک خانم
مهدیار مامان مریم
امیر مهدی
بهنیا
مانی فسقلی
ارشیا
دل آرام
کیارش سحر جون
حس قشنگ مادری
پویان گل
سارا ونوشه جون
بلاچه خانم
کیا کوچولو
یکتا فسقلی عزیز
ایلیا مریم جون
کوشا نی نی
سینای گل رویا جون
نازنین فاطمه
ایلیا
نیکان و شیطونی هاش
آرین کوچولو
مزدا جون
پوریا
ایلیای نگین جون
نازنین
فاطمه زهرا عزیز
خونه اول وروجک و مامانی
دل نوشته‏های یک مادر
کارن عزیز
دانیال ساناز جون
کسری عزیز
مانا و مانیا

 

درباره خودم

 

لینک به لوگوی من

داستانهای وروجک

 

دسته بندی یادداشت ها

بازی وبلاگی . تولد . نامه ای به پسرم .

 

بایگانی

اسفند 1385
فروردین 1386
اردیبهشت 1386
خرداد 1386
تیر 1386
مرداد 1386
شهریور 1386
مهر 1386
آبان 1386
آذر 1386
دی 1386
بهمن 1386
اسفند 1386
فروردین 1387
اردیبهشت 1387
خرداد 1387
تیر 1387
مرداد 1387
شهریور 1387
مهر 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
آذر 1388

 

اشتراک

 

 

مقایسه ممنوع

نویسنده:مادر کیارش::: شنبه 85/12/12::: ساعت 3:0 عصر

سلام
چند روز پیش رفته بودیم خونه یکی از فامیل های دور. دختر کوچولوی ایشون ۵/۳ ماه از وروجک من بزرگ تره. بعد از همون اول که اومدیم تو شروع کرد به سئوال:

"اِاِاِ پسرت هنوز راه نمیره؟"
" چند کلمه حرف می زنه؟"
" بلده به اعضای بدنش اشاره کنه؟"
" بلده منظورشو خوب برسونه؟"
و...

خیلی گرفته شدم. مقایسه کردن دو تا پسر هم سن هم اصلاً درست نیست چه برسه به مقایسه با دختری که 3 ماه و نیم بزرگ تره!!!!! مگه همه شبیه هم هستند؟! مگه همه با یک سرعت رشد می کنند؟! مگه همه فقط در یک راستا استعدادهاشون شکوفا می شه؟ مگه برای رشد یک بچه فقط یک مسیر وجود داره؟!

درسته که پسر من هنوز راه نمی ره یا بلد نیست به اعضای بدنش اشاره کنه ( که اونم اشکال از منه که خوب باهاش کار نکردم، نه اون ) و یا ... ولی برای من عزیزه، هر طور که باشه، هر جور که بزرگ شه و هر استعدادی که داشته باشه. پسر من چه باهوش باشه و چه ( خدای نکرده ) کم هوش عشق و امید زندگی منه و ذره ایی از علاقه ام بهش کم نمی شه، پسر من هر جور که باشه خنده هاش شیرینی لحظات منه، پسر من هر کاری که بکنه شیره و عصاره وجود منه و من دیگه بیشتر از این چه انتظاری می تونم از خدا داشته باشم؟ همین که این هدیه را بهم داده باید شکرگذارش باشم نه این که دائم بپرسم چرا هدیه من این جوریه؟؟؟؟؟ 

گرچه توی همون مهمونی جیگر من با خنده هاش و شیرین کاری هاش کاری کرد که دیگه برای بقیه مهم نبود بلده به اعضای بدنش اشاره کنه یا نه؟! همه را برده بود تو حاشیه و خودش شده بود گل و نقل محفل!!!!!! ( نکنه دارم شبیه اون مامانه می شم؟! ) 

دیشب وروجک طبق معمول تا 12 بیدار بود و من هم که باید 6 صبح بیدار می شدم هر چی قصه و ترفند تو چنته داشتم رو کردم ولی وروجک خان اصلاً گوش نمی داد و همش بازیگوشی می کرد. یک دفعه شروع کردم روی دیوار سایه بازی چنان مجذوب شده بود که در جا میخکوب شد و فقط داشت به شکل های رو دیوار نگاه می کرد، بعد یک دفعه سایه سگ در آوردم و شروع کردم باهاش حرف زدن همون لحظه متوجه شد یک اشکالی در کاره؟! تصویر یک جای دیگه است ولی صدا از یک طرف دیگه میاد! یک نگاه به دهان من می کرد یک نگاه به سایه سگه!!!!

خونه همون فامیل گرام که رفته بودیم یک سگی داشتند که به قول پسر عموم می گفت 3 سال پیش باید مرده باشه چرا هنوز زنده است خدا می دونه! وروجک قبلاً سگ ندیده بود ولی با گربه کاملاً آشنا بود و هر دفعه می گفتیم پیشی کو سریع به پنجره نگاه می کرد. خلاصه دفعه اول بود که هاپو می دید! تا دیدش بدون این که سگه صدایی از خودش در بیاره سریع لپ هاشوباد کرد و گفت " هاپووووووووووو" ( این اوووووووو آخری بیشتر شبیه فوت بود! )



  • کلمات کلیدی :

  • قصه تولد

    نویسنده:مادر کیارش::: جمعه 85/12/11::: ساعت 12:0 صبح

    سلام

     

                             وروجکم تولدت مبارک

     

    عزیزدلم تولدت مبارک، قشنگم پارسال تو چنین روزی تو پا گذاشتی به زندگی ما و زندگی  را برای ما قشنگ و شاد کردی.

     

    دکتر تاریخ به دنیا آمدنت را 8 اسفند معلوم کرده بود. من دوست داشتم طبیعی زایمان کنم ولی  

    تو نیومدی، خانم دکتر گفت برو سونوگرافی biophysical بکن اگه جفت تحمل کرد تا 13 صبر می کنیم ولی من اصرار داشتم اگه تا 11 اتفاقی نیافتاد سزارین کنم ولی اون اصرار داشت تا 13 صبر کنم، عصر چهارشنبه حال عجیبی داشتم شب درد داشتم ولی درد منظمی نبود تا نزدیکی های ساعت 5 صبح درد داشتم ولی یک دفعه قطع شد و من هم خوابم برد. ساعت 8 صبح بیدار شدم، یک حس عجیبی داشتم، دردی نبود ولی حرکتی هم نبود ( نه این که اصلاً حرکتی نباشه، وروجک 10 تا حرکتشو کرده بود ولی 10 تا حرکت برای وروجک کم بود! ) شکمم یک کم سفت شده بود. با تردید صبحانه را خوردم و با بابایی گفتم " بریم بیمارستان تا صدای قلب بچه را گوش کنیم؟" و رفتیم. خدا با ما بود و وروجکو خیلی دوست داشت تا رفتم تو بخش زایمان و گفتم من مریض خانم دکتر ... هستم پرستار گفت "اتفاقاً خانم دکتر همین الان اینجاست" همون لحظه خانم دکتر رسید و با تعجب گفت "تو اینجا چه کار می کنی؟" ( آخه شب قبلش پیشش بودم ) گوشی را گذاشت و تا صدای قلب نوزاد را شنید رنگش مثل گچ شد، داد زد "سریع اتاق عمل را آماده کنید" من که تا اینو گفت مردم اشک می ریختم و می گفتم "تو را خدا بچه ام را نجات بدید!" سر 5 دقیقه خودم لباس هامو پوشیدم و با پای خودم رفتم توی اتاق عمل و روی تخت خوابیدم. همین طوری به هر کسی می رسیدم التماس می کردم که بچه ام را نجات بده. اشکال کار تو این بود که من همون موقع صبحانه خورده بودم و این موضوع یک کم مشکل ساز بود. خانم دکتر گفت" فقط از خدا کمک بگیر" گفتم " خدایا بچه ام را از تو می خوام" ساعت را نگاه کردم ساعت 10:15 بود و بعد دیگه چیزی نفهمیدم... اولین چیزی که حس کردم یک سوزش وحشتناک زیر شکمم بود، بعد کم کم گوشهام یک صداهای نامفهومی را شنیدند می شد حدس زد که تو ریکاوری بودم، کم کم صداها واضح تر شد " آخی بچه مرده به دنیا آمد" من مردم، داشتم دیوانه می شدم، روحم در تقلا بود ولی جسمم عکس العملی نشون نمی داد. من فریاد می زدم ولی صدایی از دهانم خارج نمی شد در واقع دهانم اصلاً باز نمی شد، دست هامو تکون می دادم ولی حتی انگشت هام یک کم جا به جا هم نمی شدند. آخر این قدر جنگیدم تا صدام به صورت خفه ایی به گوشم رسید "بچه ام؟" جواب شنیدم "خوبه، خوبه" فکر کردم اینو می گه من ناراحت نشم، همون موقع من را بردند. چشم هامو باز کردم بابامو دیدم، بابام بوسیدنم ( چه قدر دلم برای بوسه هاش تنگ شده! ) دوباره گفتم "بچه ام؟" این دفعه بابایی دست هامو گرفت و گفت " خوبه، سالمه" گفتم "تو را خدا راستشوبگید" بابایی گفت "راست می گم، خودم دیدمش" دیگه راحت شدم. خسته بودم، خسته از این جنگ. بین خواب وبیداری به سر می بردم تا بالاخره وروجک فسقلی را آوردند، قیافه اش بامزه بود. دهنش دنبال سینه می گشت، درست مثل موش! ناخن هاش و موهاش بلند بودند و پوست دست ها و پاهش چروکیده و پوست پوستی بود. قدش بلند بود و لاغر و حسابی گرسنه، فکر کنم خانم دکتر نگذاشته صبحانه اشو بخوره و به زور آورده بودش بیرون!!!ساعت 12:30 ظهر بود که آوردنش و تاریخ تولدش را 10:15 صبح اعلام کردند! ( حالا حساب کنید چه بلایی سر من آمده؟!؟! )

     

    عزیز دلم، شادی زندگی من، تو که خنده هات خستگی یک روز سخت را از تنم در میاره، همه دلخوشیم اینه که بیام و تو را بغل کنم و یک عالم ببوسم، وقتی یک شیرین کاری می کنی  ته دلم قند آب می شه، وقتی می بوسیم تمام لذت های دنیا را می برم و وقتی چهره معصومت را موقع خواب می بینم می فهمم من جواهری دارم که خیلی ها ندارند و این برای شاد بودنم بسه!

     

    ------------------------------

    پیوست: بابایی امروز پیش ما نیست و از اون جایی که تولد بدون بابای بهمون نمی چسبه صبر می کنیم تا بابایی بیاد پیشمون و با هم تولد وروجک را جشن بگیریم!        

                                         

                                            

                                          

                                              

                                             



  • کلمات کلیدی :

  • <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    پسرم 4 سالگیت مبارک
    دو تا تولد!
    [عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com