Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker مرداد 1387 - داستانهای وروجک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 510092

  بازدید امروز : 11

  بازدید دیروز : 12

داستانهای وروجک

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

ستاره طلایی
نوید جون
بچگی های دیبا و پرند
وروجک مامان = آرش
یونا شیرین زبون
ثمانه جون مامان مهدیار
آندیا جون
ستایش
پگاه و پارسا
ملوسک خانم
مهدیار مامان مریم
امیر مهدی
بهنیا
مانی فسقلی
ارشیا
دل آرام
کیارش سحر جون
حس قشنگ مادری
پویان گل
سارا ونوشه جون
بلاچه خانم
کیا کوچولو
یکتا فسقلی عزیز
ایلیا مریم جون
کوشا نی نی
سینای گل رویا جون
نازنین فاطمه
ایلیا
نیکان و شیطونی هاش
آرین کوچولو
مزدا جون
پوریا
ایلیای نگین جون
نازنین
فاطمه زهرا عزیز
خونه اول وروجک و مامانی
دل نوشته‏های یک مادر
کارن عزیز
دانیال ساناز جون
کسری عزیز
مانا و مانیا

 

درباره خودم

 

لینک به لوگوی من

داستانهای وروجک

 

دسته بندی یادداشت ها

بازی وبلاگی . تولد . نامه ای به پسرم .

 

بایگانی

اسفند 1385
فروردین 1386
اردیبهشت 1386
خرداد 1386
تیر 1386
مرداد 1386
شهریور 1386
مهر 1386
آبان 1386
آذر 1386
دی 1386
بهمن 1386
اسفند 1386
فروردین 1387
اردیبهشت 1387
خرداد 1387
تیر 1387
مرداد 1387
شهریور 1387
مهر 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
آذر 1388

 

اشتراک

 

 

شیرین زبون بلا

نویسنده:مادر کیارش::: چهارشنبه 87/5/30::: ساعت 3:50 عصر

سلام

بازم عکس ندارم!!! ( کتکم نزنید! خوب هنوز نرفتم تهران که موبایلمو درست کنم دوربین هم با خودمون نیاوردیم اصفهان!!! )

کیارش گل من خیلی بلا و شیرین زبون شده! من موندم این بلا بودنش به کی رفته!؟! من که خیلی ساده و بی‌سیا*ستم!!!! این‌قدر شیرین زبونی می‌کنه که خیلی‌هاشو فراموش می‌کنم که بیام این جا بگم!!! ( نه خیلی زود به زود میام؟! )

اول درباره پی‌پیش بگم که کمی بهتر شده! هنوز هم دقیق نمی‌دونم دلیلش چیه؟! صبح‌ها میگه و میریم دستشویی تو لگن می‌کنه ولی اگه عصرها اجابت مزاج بکنه باز نمیگه!!!!!!!!!!! من هنوز هم ابداً دعواش نمی‌کنم و خیلی ملایم هربار که بردمش بهش میگم ببین دفعه قبل تو لگن کردی پاها و شورتت کثیف نشد؟!؟!؟ خودش هم مرتب میگه من تو لگن پی‌پی می‌کنم یا مامان قول میدم تو لگن بکنم و... و هر بار هم تو لگن بکنه کلی تشویق و دست و هورا و بو*س و آغو*ش و... چنان شعفی منو می‌گیره انگار دفاع کردم رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ( تو را خدا آخر شادی و شعف ما مامان‌ها را می‌بینید به چیا بستگی داره؟!‌ ) برای تشویقش همون طور که بهش قول دادیم براش یک ماشین بزرگ هم خریدیم که میشینه روش و باهاش این ور و اون ور میره! ( عکسش دفعه بعد!‌ )

 

فسقلکم چنان در آشپزی به من کمک می‌کنه که نگو! خودش کلی صاحب سبک هم شده بعضی وقت ها هم به من ایراد می‌گیره!!!! ( به داییش رفته اونم وقتی بچه بود بیشتر از من تو آشپزخونه پیش مامانم بود!!! )‌ میره صندلی می‌گذاره و قاشق به دست اصرار اصرار که من باید غذاها را هم بزنم! دیروز داشتم گوشت چرخ‌کرده سرخ می‌کردم صندلی آورده آمده کنار دست من بعد با قیافه حق به جانب میگه: خوب پس قاشق من کو هم بزنم؟؟؟؟؟

تو اتاق داییش یک صندلی هست که حامد گاهی لباس‌هاشو روش می‌گذاره!!!‌ یک روز رفته بدون سر و صدا صندلیشو کشیده تا رسیده به کتابخونه‌اش بعد در کتابخونه را باز کرده و رفته رو صندلی که بره سراغ کتابخونه که دایی سر رسیده!!! رفته وایساده کنارش بهش میگه چی کار داری؟؟؟؟ اکیارش هم بهش میگه این جا را نگاه نکن تو اون ورو نگاه کن!!!!!!!! بعد حامد با تعجب از من پرسیده این چی می‌خواد به من میگه اون ورو نگاه کن؟؟؟؟ من و حامد بعد کلی فسفر سوزوندن فهمیدیدم جناب وروجک خان تو طبقه دوم کتابخونه یک بسته آدامس رویت کرده این همه پلیتیک به کار بسته!!!!!! آخه می‌دونه من با آدامس خوردن مخالفم! ( نمی‌دونم کی بهش آدامس داده عاشق آدامس شده! این قدر هم حرفه‌ای بلده بجوه! یک ساعت می‌جوه بدون اینکه فرو بده!!!! )

حالا دیروز آمده دوباره سراغ اون صندلی کذایی بعد یکی‌یکی لباس‌های دایی را برداشته از رو صندلی گذاشته رو تختش! وسط کار رسیدم بهش میگم چی کار می‌کنی؟! با خونسردی میگه: مامان لباس‌های دایی حامدی کبیث ( کثیف ) شده ببر بشورش!!!!!!!!!!!!! بنده را که دیگه می‌دونید چی شدم؟!؟!؟   ( این جور جاهاست می‌مونم این فسقلی به کی رفته؟!؟! به عقل من که نمی‌رسه این قدر خونسرد موضوع را عوض کنم! )

رفته خونه پدر باباییش بعد مامان جونش! ( به همه میگه مامان جون!!!! مامان منو مامان باباشو مامان بزرگمو مامان بزرگ باباشو .... جدیداً برای مشخص کردن مامان جون‌هاش پسوند براشون به کار می‌بره!!!‌ مثلاٌ مامان من: مامان جون حامدی!!!!!!!!!!!! مامان بزرگم: مامان جون بالایی!!!!! (‌آخه  طبقه بالای خونه مامانم زندگی می‌کنند! )) بهش گفتند بخورمت بخورمت!!! با جدیت میگه نه نخور!!! با تعجب پرسیدند چرا؟! با خونسردی جواب داده: آخه دایی حامدی و مامان جونی منو خوردند تموم شدم!!!!!!!

 

پیوست: دقت کردم سه پست اخیرم با خبری درباره عکس شروع شده!!!!!!

پیوست 2: یکی از دوست های خوب مجازیم برای گل پسرش سینا جون وبلاگ زده! سری به گل پسرش بزنید ببینید چه نازه



  • کلمات کلیدی :

  • پیشرفت‏های وروجک + درخواست کمک

    نویسنده:مادر کیارش::: یکشنبه 87/5/20::: ساعت 3:32 عصر

    سلام

    امان از این حافظه من و شانس!!! سه شنبه خیلی خوش و خرم آمدم آپ کنم دیدم ای دل غافل عکس‌های کیارش را یادم رفته بریزم رو فلشم و آمدم اصفهان! روی موبایلم هم داشتم اما نمی‌دونم از شدت ذوق و شوق من یا چشم حسودان تنگ نظر زد و موبایلم هنگ کرد و الان خاموشه و به هیچ وجه روشن نمیشه!!!! ( کسی k800i نداره راهنمایی کنه چی کارش کنم؟!؟!؟!؟ )

    کیارش فسقلی کلی بامزه شده! از شیرین زبونی‌هاش تو چند پست اخیر گفتم دیدم حیف از پیشرفت هاش نگم!

    اشکال را با اسم‌هاشون به خوبی می شناسه!! مستطیل، دایره؛ مثلث و مربع! تو هر شکل و مکانی به خوبی تشخیصشون میده!!! تازه جیگرم بلده با اسباب بازی‌هاش مثلث و مربع را هم بسازه!!!! ( یک عکس از درست کردن یک مثلث بی عیب و نقص با سه ضلع کاملا مرتب داشتم تو گوشیم که به لقاا... پیوست! ان‌شاا... درست بشه در اولین فرصت می‌گذارمش! )

    چپ و راست بدنشو کاملاً می‌شناسه! ( از آموزه های مهدشه! نمی‌دونستم یک دفعه گفتم دست راستت کو؟ دیدم درست میگه! حالا کیارش از خرداد مهد نرفته‌ها!‌ ) من که مادرشم گاهی قاطی می‌کنم ( از خنگیمه نه؟! ) چشم و گوش و دست و پای راست و چپشو تشخیص میده!‌

    وروجکم اعداد تا تا پنج هم بلده بشماره و هم مفهومشو می‌فهمه مثلاً اگه بگی چند تا کفش دم دره؟ میگه سه تا! دو را خیلی خوب بلده و مرتب هم به هر چیز جفت اشاره می‌کنه و میگه دوتا دوتا!

    اسم ماشین‌هایی را که من به یاد ندارم براش گفته باشم را هم بلده! ( جیگر آنتن‌هاش قویه از غریبه هم بشنوه سریع می‌گیره مثلاً دیروز تو کوچه مامان جانش یک ماتیز سفید پارک بود رد میشه میگه اینم که ماتیزه!!!! بابای باباییش یک 405 طلایی دارند بعد نمی‌دونم کی و کجا با RD آشنا شده که تا دیدش سریع گفت این آردیه!!! هرچی نه بابا به پیر و پیغمبر این آردی نیست 405 هست و فقط صدا موتورش خراب شده! از اون اصرار که نه این آردیه!

    فسقلی تازگی رفته تو خطه روزهای هفته! همه را حفظه ولی گاهی جابه‌جا میگه! نیم وجبی حاضر جواب یک روز بهش گفتم بیا شربت تقویتیتو بخور میگه خوردم!!! میگم کی؟!؟! میگه دوشنبه!!!!!! البته اون روز شنبه بود!

     

    از تعریف گذشته یک مشکلی پیش آمده که نیاز به کمک مامان‌های مهربون مخصوصاً اون‌هایی که در پوشک‌گیری ید طولا دارند، دارم!‌ ( جمله را حال کردید؟!‌ )

    کیارش یک ماه قبل تولد 2 سالگیش برنامه از پوشک گیری را اغاز کرد و گرچه اوایل خیلی خودشو خراب می‌کرد ولی خیلی زود یاد گرفت و خیلی خوب پیش رفت! تا الان که 6 ماه از اون موقع می‌گذره یک بار هم نشد که خودش را خیس بکنه و یا تو شلوارش پی‌پی بکنه! اما حدود ده روز پیش بی هیچ دلیلی دیگه مدفوعشو نگفت و گرچه کنترل کاملی رو ادرارش داره اما مدفوعشو نمیگه و تو شلوارش می‌کنه!!!!! با مراجعه به کتاب هایی که کلی خودم هم تعریفشونو کردم حدس زدم از چیزی ترسیده که کنترلشو از دست داده! چون علت از دست دادن موقتی کنترل مدفوع را ترس از چیزی یا اتفاق مهمی تو زندگی می‌دونستند! ولی هرچی فکر کردم نه اتفاق خاصی افتاده بود و نه چیزی پیش آمده بود که بترسه! همون جوری هم مثل سابق شاد و فعاله! باهاش مدارا کردم و ابداً دعواش نکردم فقط هر بار تو شلوارش کرد بهش تذکر دادم و بهش گفتم اگه دفعه دیگه اطلاع بده و روی لگن بکنه بهش فلان چیز را جایزه میدم! اما فایده نداشت! باز به پیشنهاد کتاب هر بار که احتمال می‌دادم موقع دفعش باشه می‌بردمش روی لگن و کلی شامورتی بازی در می‌آوردم که بشینه! که باز نتیجه نداد! گفتم شاید محیطشو دوست نداره و می‌ترسه بردمش توی حیاط و کلی حرف و نقل پراکنده از همه چیز غیر پی‌پی که حواسش پرت بشه و بکنه اما افاقه نکرد! جالب این جاست که نیم ساعت می‌نشست ولی نمی‌کرد تا لباسشو می‌پوشوندم می‌کرد!!!!! دیگه مغزم کار نمی‌کنه! نیاز به راهنماییتون دارم! نمی‌دونم چی کار باید بکنم!

    این عکس‌ها مال هفته پیشه که مامان جونی و دایی حامدی!!!! ( کیارش به این اسم مادر و برادرمو صدا می‌زنه! ) آمده بودند تهران و باهاشون رفتیم پارک نیاوران و دربند! خیلی خوش گذشت! برادرم که از زمان عروسیم تهران نیومده بود!!!!!!

     

      



  • کلمات کلیدی :

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    پسرم 4 سالگیت مبارک
    دو تا تولد!
    [عناوین آرشیوشده]


    [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com